Zorro
The legendary Don Diego de la Vega is forced to don his masked avenger costume, which has been on the back burner for 20 years. He has to fight a fearsome local businessman, Don Emmanuel.
Don Diego succeeds his father as mayor of Los Angeles. His plan is to bring water to the city, but he comes up against the reality of a city in debt to Don Emmanuel. The situation is desperate, and Diego must find a solution.
After the kiss between Gabriella and Zorro, Diego decides to get rid of his double's costume. With his face uncovered and the support of the law, he is determined to put an end to Don Emmanuel's slavery.
After the casino opened, tokens became the only currency in town. Worse, while the people refused to pay taxes to rebuild the water tower, they did not hesitate to donate their money to erect a gold statue of Zorro.
With Diego having abandoned his home, Zorro takes up residence at the De La Vega hacienda, but the hero of the night is not used to the demands of the day.
With Zorro gone, Diego hopes to win back Gabriella's heart, but she refuses to believe in the hero's death. Diego insists that he has been found and a procession is on the way. Under Bernardo's reproachful gaze, Diego must face up to his lie.