Broken Bird
S6, E13: When a sailor is murdered, the agents quickly locate the suspect and bring her back to the crime scene for identification, but the agents watch on in horror as Ducky is stabbed at the crime scene. They then uncover a secret from Ducky's past that led to the attack.