NCIS stands for Naval Criminal Investigative Service. The series chronicles the operations of an elite team of special agents whose mission is to investigate any crime that has a shred of evidence connected to Navy and Marine Corps personnel, regardless of rank or position.
Yankee White
While on Air Force One, a Navy Commander dies. Agents from the Navy NCIS decide to take the investigation into their own hands and force Secret Service Agent Kate Todd to help. The NCIS team then has to figure out if the Navy Officer's death was of natural causes or not.
Hung Out To Dry
Gibbs and his agents investigate a Marine who died when his parachute failed to open during a training exercise, and Gibbs turns to Lt Roberts to get the necessary search warrants to prove his theory.
When a Navy commander's body washes up on shore along with the bodies of two drug runners, Gibbs refuses to believe that the sailor who was killed was dirty.
The team boards an aircraft carrier to find out how a sailor with no history of drug abuse overdosed on methamphetamines. When a second sailor overdoses, Gibbs becomes convinced someone is doping sailors without their knowledge.