First-class agents from FBI field office criminal division bring on their intellect and technical expertise to safeguard New York and the country against terrorism, organised crime and counterintelligence.
After a bomb explosion devastates a residential flat building, special agents Maggie Bell and Omar Adom "OA" Zidan of the New York office of the FBI investigate a possible war between rival gangs.
Green Birds
Eight people are fatally poisoned at a deli in New York City; agents Maggie Bell and OA Zidan trace the crime to an unlikely culprit and conduct a sting operation to prevent further attacks.
Special agents Maggie Bell and OA Zidan join the team to investigate the murders of 18 young women, and they get help from a survivor associated with the deceased.
Special Agents Maggie Bell and OA Zidan rush to track down an active sniper with an elusive motive as the body count continues to rise.
Maggie and OA investigate the death of a safety inspector and its possible connection to a leak at a nuclear power plant.
After a senator's daughter is kidnapped and held for ransom, the FBI must find the little girl before their time limit expires; they must dig into the senator's past for clues to who did this to his family.