Countdown
An LAPD officer joins a secret task force to investigate a suspicious murder, but uncovers a sinister plot that requires the team to unite and save millions in the city.
Teeth in the Bone
Meachum and Oliveras clash as Blythe's newly-assembled task force scour Los Angeles for the killer of a Homeland Security officer, and come across a shocking revelation.
Dead Lots of Times
Blythe's team head to Mexico to carry out a daring mission for a dangerous cartel in exchange for information about the shipment at the port.
The team stage a high-stakes prison break in an attempt to gain knowledge of the identity and whereabouts of the mysterious Volchek.
Still reeling from their loss, the team track down Timur Novikov's uncle, Mikhail, and hatch a plan to lure Volchek out into the open.
The team pays a visit to the Belarusian consulate in search of files that could finally reveal who Volchek is and how far he's willing to go.
The task force search for a man named Gallagher, a suspected friend of Timur Novikov, as his name was on Volchek's command room wall. However, the search turns into a chase that surprises everyone.