Reacher
When retired Military Police Officer Jack Reacher is arrested for a murder he did not commit, he finds himself in the middle of a deadly conspiracy full of dirty cops, shady businessmen, and scheming politicians.
Welcome to Margrave
Jack Reacher, recently discharged from the Army, travels to Margrave, Ga., where he discovers that the idyllic town is a cesspool of corruption; after it becomes personal, he vows to burn it down.
First Dance
When more victims appear, Reacher attempts to find answers but is set up; Roscoe discovers a threatening message.
Reacher and Finlay's investigation leads them into a confrontation with Kliner. Roscoe learns unsettling news about Reacher.
As the danger increases, Reacher and Roscoe grow closer and make plans to meet their contact at Homeland Security.
Reacher teams up with an old colleague as the mystery deepens and the investigation takes an unexpected turn. Finlay makes a shocking discovery.
While the town is rocked by another murder, Reacher heads to New York and learns the truth about the illegal business in Margrave; Roscoe faces danger in the woods.