Franklin and Bash Dance the Night Away
S4, E6: Colleen Bash (guest star Jane Seymour) asks Peter (Mark-Paul Gosselaar) and Jared (Breckin Meyer) to represent a stripper who was injured while pole dancing. Infeld (Malcolm McDowell) plots to rehire Karp (Reed Diamond), while accepting a royal title puts Jared (Breckin Meyer) in the middle of a long-running property dispute.