Franklin and Bash
Winning a high profile case leads streetwise lawyers Peter Bash (Mark-Paul Gosselaar) and Jared Franklin (Breckin Meyer) to join Stanton Infeld (Malcolm McDowell) at his corporate law firm. While representing a prostitute who claims that she and her “client” were actually in a relationship, the brash attorneys defend a heroic airline pilot from being undermined by a scheming company executive. Guest starring Kathy Najimy.
A family feud over a renowned World Series home run ball owned by Duncan Morrow (guest star Robert Pine) lands Jared (Breckin Meyer) in court against his dad, superstar lawyer Leonard Franklin (guest star Beau Bridges); Peter (Mark-Paul Gosselaar) and Hanna represent Ronny Streppi, (guest star Tom Arnold) a reality TV star who claims the show’s producers unfairly portrayed him as a bad parent.