Deja Vu
S13, E13: While investigating the murder of a seaman who was set to testify before a grand jury, the NCIS team uncovers the resurgence of an international human-trafficking ring. Also, McGee hopes to spend the night at a colleague's home after a storm causes massive power outages in the city.