Eujafjallajokull
S5, E6: When the eruption of an Icelandic volcano strands Elizabeth at an airport in Ireland with the Turkish foreign minister, she tries to broker a deal with him to save the lives of thousands of Syrian refugees. Henry gives Alison advice.