Gortimer vs. the Mobile of Misfortune
S1, E2: While trying to help the unluckiest kid on Normal Street, Gortimer accidentally jinxes himself with bad luck. Gortimer, Mel and Ranger must find a way to fix things before a wave of misfortune threatens Normal Street's annual Road Rocket Race.