S2, E1: Fresh off her legal victory over billionaire CEO Arthur Frobisher, Patty is taking a break from the law and pouring her energies into her new charitable foundation. But when Patty receives a call from Daniel Purcell, a man from her past, she finds herself entangled in a case with personal and professional repercussions, the likes of which she could never have imagined.