Damages
Get Me a Lawyer
An ambitious young lawyer joins a high-profile litigator to expose a billionaire's stock market manipulation and ends up as a suspect in a gruesome murder.
After Katie is prepped to testify in the case against Frobisher, Patty suspects she's withholding key information that could undermine her credibility on the witness stand.
With the case pushing Ellen and David's relationship to a breaking point, Gregory Malina comes under increasing pressure to testify.