Jessica hopes Harvey's promotion will reign him in, but when a crisis arises with the first client he brought into the firm, Harvey goes rogue trying to fix it.
Harvey and Jessica's relationship is tested when Harvey defends someone from her past. Also, Louis assigns Mike his first solo case, a pro bono that has him itching for a win.
Harvey and Mike work to save a woman wrongly accused of insider trading. Mike helps Rachel study for the LSAT, only to find out she is on the brink of discovering his closely guarded secret.