Married... With Children Kids! Wadaya Gonna Do?
S5, E19: Al refuses to provide assistance to Bud and Kelly. Marcy, Al, Peg and Jefferson watch movies at the D'Arcy house, while Bud tricks Kelly into babysitting a group of rowdy kids and goes to a concert.