Kill the Messenger
S5, E6: As Art’s (Nick Searcy) frustration with Raylan (Timothy Olyphant) boils over, the Crowe family battles both the U.S. Marshals and the Crowders to stay in Harlan. Boyd (Walton Goggins) enlists unlikely allies to ensure Ava’s (Joelle Carter) safety in prison and regain control of the local drug trade.