Legend
S6, E23: In Los Angeles, Gibbs and McGee continue working with the NCIS division in order to track a terrorist cell. Agent Callen goes undercover, while a psychologist uncovers the truth about the relationship between Gibbs and Agent Macy. Meanwhile, Tony fears that Ziva may not be loyal to NCIS.