Smallville Nemesis
S6, E19: Lex gets trapped in one of his labs by a distraught woman claiming he kidnapped her husband. She threatens to destroy the lab--with Lex still inside - unless he divulges her husband's whereabouts. When something unexpected causes a rescue attempt by Clark to fail, he becomes trapped as well. Now, the two men must overcome their hatred for each other if they want to make it out alive.