FBI Sins Of The Past
सी5, ए19: When a trucker is gunned down after a routine trip from Canada, all signs point the team to a noted criminal on the FBI's Most Wanted Terrorists list; Jubal gets to work with an old friend and colleague, Detective Jack Lombardo.