STHLM Blackout STHLM Blackout
S1, E4: No longer in the spotlight of the police, Mille and Arthur continue trying to solve the mystery of Strandberg's murder and tracing clues about the power outages. As they draw closer to the truth, they come to realise that they can trust no one.