STHLM Blackout
Technical news-producer Arthur goes on a first date with true-crime enthusiast Mille. They are involuntarily caught in the centre of chaos, involving murder and sabotage. To survive, they must take matters into their own hands.
A regular day in the life of the technical producer, Arthur Melberg, turns into a hell of a day after a mysterious power outage. Star journalist Strandberg enlists the help of Arthur to get to the bottom of it.
The news is out that Strandberg is dead, and Arthur is in a state of shock. Mille shows up at his flat, questioning him about his knowledge of Strandberg's death. This leads Arthur to return to Channel Two where the police await him.
Arthur and Mille are hiding out in Mille's flat, but when the police arrive at the door in the morning, they are hot on their trail. With Mille determined to uncover the truth, they break into Strandberg's flat.
No longer in the spotlight of the police, Mille and Arthur continue trying to solve the mystery of Strandberg's murder and tracing clues about the power outages. As they draw closer to the truth, they come to realise that they can trust no one.