S4, E1: As Patty Hewes (Glenn Close) prepares to sue a multinational drug maker, Ellen Parsons (Rose Byrne) asks high school classmate Chris Sanchez to help expose a private security firm’s illegal actions in Afghanistan. But as Chris hesitates while seeking help in dealing with his haunting memories, the company’s powerful CEO is working behind the scenes to make sure that the truth is never revealed.