You Can't Take It With You
सी1, ए5: A family feud over a renowned World Series home run ball owned by Duncan Morrow (guest star Robert Pine) lands Jared (Breckin Meyer) in court against his dad, superstar lawyer Leonard Franklin (guest star Beau Bridges); Peter (Mark-Paul Gosselaar) and Hanna represent Ronny Streppi, (guest star Tom Arnold) a reality TV star who claims the show’s producers unfairly portrayed him as a bad parent.