Sahil Shah is 27 but mentally considers himself as a 3 year old. He’s one of India’s top comedians and his first ever stand up special Childish Behaviour is a look at his immature life, the silliness and pointlessness of things around him and his innate ability of making stupid faces and silly sounds to make anyone laugh.