Bazaar
Kalki is an ardent follower of pigeon racing, which ultimately leads him to working for a mob boss who shares the same passion. Howevere, his dream of becoming a champion in the spot and his quest to win over the girl he loves wil eventually leave Kalki at a crossroads, and what happens next forms the crux of the story.