Deva
Maya is an author who becomes a celebrity after her first book, her fans want her to write another book taking her success. She travels to Konkan & comes across Deva a man with big heart who helps people in different ways & give them new lease of life. Maya finds Deva's story interesting & decides to take him as subject. But Deva is untraceable as he vanishes like a wind after helping people.