Giannis: The Marvelous Journey
Before winning back-to-back MVPs and an NBA title, Giannis Antetokounmpo was an outcast, a young immigrant living with his family on the margins of society in Greece. Then, inspired by the images of NBA stars he saw in an internet café, Giannis picked up a basketball. It was the first step of an epic, heartbreaking, triumphant, and ultimately marvelous journey.