Jujutsu Kaisen: Zero
Yuta Okkotsu, a high schooler who gains control of an extremely powerful Cursed Spirit and gets enrolled in the Tokyo Prefectural Jujutsu High School by Jujutsu Sorcerers to help him control his power and keep an eye on him.