Jujutsu Kaisen
Ryomen Sukuna
Yuji Itadori, a normal high school student with incredible athleticism, would rather hang out with his senpai in the Occult Club than run on the track. After losing his grandfather, Yuji's club comes face to face with the grim reality of curses.
The three jujutsu first years are sent to rescue inmates of a detention centre haunted by a cursed womb. With the potential to spawn a special grade cursed spirit, the young sorcerers are faced with the choice to run or die.
Yuji is unable to take back his body because he overused Sukuna; Megumi prepares to face Sukuna on his own.
In the aftermath of his own death, Yuji comes back face-to-face with Sukuna. At the same time, Megumi and Nobara begin training for the Goodwill Event. Yuji returns to life to do training of his own under Gojo sensei.