Kuberaa
Deva is a part of a massive scandal, in which Deepak trains a few beggars to become ‘benamis’ in order to transfer huge sums of money for Neeraj. This seemingly fool-proof plan hits a road block when Deva realizes that his life is in danger, and escapes with ten thousand crore rupees in his bank account. Armed with a purpose in life after having met Sameera, Deva decides to challenge Neeraj.