"Nothing wrong with a man taking pleasure in his work. I won't deny my own personal desire to turn each sin against the sinner." Gluttony, greed, sloth, envy, wrath, pride, lust — everyone has a sin. For detectives William Somerset and David Mills they live among these sins, every day, a crumbling city of crime all around them. But nothing can prepare the partners for the killings they are about to experience, all of which begins when they find a morbidly obese man who has died from the forced ingestion of spaghetti. What starts as one bizarre crime turns into a case of serial murders as a predator named John Doe begins to execute victims by paying homage to the "deadly sin" they represent. Directed by David Fincher and starring Morgan Freeman, Brad Pitt, Gwyneth Paltrow and Kevin Spacey, Seven is hailed by critics as, "An intensely claustrophobic, gut-wrenching thriller."