Supremacy
A murderous white supremacist on parole takes an African American family hostage during a chaotic night of terror, and the police are forced to call in a dangerous prisoner to negotiate with the kidnapper … ”Supremacy” is a tense thriller based on real events, starring Danny Glover (Lethal Weapon), Julie Benz (Dexter) and Anson Mount (Hell on Wheels).