Uma
Based on the true incident of Evan Leversage, known across the globe as The Boy Who Moved Christmas, "Uma" directed by Srijit Mukherji, is a story about a young girl who is fighting a terminal disease, a father who is struggling to make his daughter's dreams come true and about a director, whose past haunts him.