A Certain Magical Index
A high school student with unique powers meets a sought-after young nun who holds a vast amount of forbidden magical knowledge in her memory.
The Last Day
After being led around by Mikoto on a fake date, Kamijo finds himself exhausted; golden armoured knights appear in Academy City.
The Book of Law
A nun with the ability to decode a stolen grimoire gets taken captive and the British Puritans ask Stiyl to investigate the case.
Kamijo sees the Amakusa Catholics abduct Orsola. He goes to the enemy's hiding place with Stiyl and the Agnese forces.
The Catholic Sisters go on the offensive, with Index and Kamijo finding themselves cornered, forcing them to decode a grimoire.
Kuroko receives information about a stolen carrying case while shopping with Mikoto and reluctantly makes her way to the Judgement branch office.