Another World and Twins
[DUB] Takumi Kayano died due to a mistake made by a god. As an apology, the god sends him to another world and revives him. As Takumi makes his way through this new world, he finds two small children in the forest.
Nice to Meet You, Joule
[DUB] Takumi has gradually got used to his new life and the new world. However, there is one thing he is not happy about at all: the limited selection of bread.
[DUB] Takumi and the twins are invited on an expedition. The three of them try to hold back their powers, but they feel a menacing gaze fixed on them.
The expedition makes its way through the forest, but something seems off; there are far too few monsters appearing; Takumi discovers the truth behind the eerie gaze.
Takumi and the twins take on a new mission, but the guild members and villagers are unsure if they are up to the task. After a tough battle, Takumi's animal companions evolve and have a surprise in store.
Takumi is confronted by a slave trader who sees Allen and Elena as his merchandise; a guard quickly arrives to resolve the situation.