A Miracle
As Ali leaves his hometown, painful memories flood back. An accident at the airport leaves him late for the most important meeting of his life.
Thanks to a viral video, Ali gets a new nickname and a new chance. Nazli gets too involved with a patient pays the consequences.
In his first official day at work, Ali goes against Ferman's orders and hospital protocols to save the life of a young patient.
Ferman assigns Ali to the menial tasks nobody wants, and Ali follows his order to the letter. Nazli tries to help Ali inside and outside the hospital.
Thanks to Nazli's help, Ali finds a new home. After receiving guidance from Adil, Ali puts into practice his communication skills.