My Home My Destiny
Zeynep is shaken by the way Sakine and Faruk met and the conversation they had at the party. She goes to her old neighbourhood after 12 years.
Mehdi has a heart-to-heart talk with his friend Nuh about Zeynep. Mehdi proposes to Zeynep, but Zeynep rejects him.
Zeynep has decided to go with the flow and accepts Mehdi’s proposal but she feels empty, spiritless, dull.