A Very Royal Scandal
Following 'Newsnight' journalist Emily Maitlis' journey leading up to her interview with Prince Andrew.
Prince Andrew, embroiled in scandal, risks the monarchy's reputation. Newsnight's Emily Maitlis pursues an interview to reveal the truth.
Obstacles arise before Emily Maitlis' anticipated 'Newsnight' interview with Prince Andrew. Once underway, the high-profile meeting takes unexpected turns for Maitlis and her team.
Shockwaves ripple globally after the interview. Prince Andrew faces personal, familial and institutional fallout. Emily weighs her reputation and career amid the pandemic's onset.