Big Cats 24/7
The lion pride males are injured and the mothers with cubs are left vulnerable after an attack; Xudum, the female leopard, takes risks to find a mate.
A flood brings new challenges for the big cats; for the first time, the lion cubs experience water and the danger it brings.
The team witnesses a baby boom in the Delta; lioness Matho protects her cubs while the leopard Xudum reveals her newborns as danger looms nearby.