Casey's Wild Backyard
Wildlife expert-photographer Casey Anderson introduces amazing wildlife in Yellowstone.
Mama Moe
Casey Anderson, wildlife photographer, encounters a mountain lioness on his ranch and discovers she has several young mouths to feed.
Snakes
Casey Anderson finds a nest of wintering rattlesnakes and explain how they survive in the harsh land of the Wyoming prairie.
Casey Anderson, wildlife behaviour expert and photographer, gets up close to the magnificent bison. Walking the bison trail with one of the herds that is making a comeback in Yellowstone.
Casey Anderson, wildlife behaviour expert and photographer, tracks a male grizzly bear who makes his first forays into the Yellowstone Spring after a winter hibernation.