Chitose Is in the Ramune Bottle
Meet Saku Chitose, a second-year student at Fujishi High School. Outstanding in class, on the field, and in his social life, Saku attracts attention, good and bad. Now, Saku is asked to help a shut-in classmate return to school life.
The Hazy Spring Moon Above
Saku Chitose is an elite student who has an unexpected wrench thrown into his beautiful life.
Chitose tries to break down Kenta's barrier and will help him change if he returns to class.