Cómo Sobrevivir Soltero
Sebastian prepares to take the most important step of his life, marriage. However, what seemed to be the most romantic proposal in history, ends up becoming a nightmare when a video is revealed in which Lucia, his girlfriend, is cheating on him. With the help of his friends, Sebastian will have to rethink where his life is going if he wants to learn how to survive the single life.
The Temple of Smiles
Sebastián, devastated by his breakup, joins a support group that promises him instant happiness. Fabiana comforts Lucía while she deals with Gonzo, to whom she mistakenly sends a nude. Gonzalo, obsessed with recovering the photo, resorts to absurd methods. Daniel debates whether or not to put a ring on Mafer's finger. Fish, who broke up with Yaneth, joins Sebastián in his quest for happiness.
After receiving the news that Lucía will be in the film with him, Sebastián's friends organise a party to encourage him to start dating again. Sebastián accepts, but on one condition: all of them have to go.
Sebastián and Fish are making efforts to find Julieta, the girl with the unicorn pin. Lucía prepares to shoot her first scene with Sebastián and meets up with Fabiana to blow off some steam. Mafer and Daniel go out with their married friends, hiding from their single friends. Gonzalo is presented with the opportunity to invest in a new dating app and convinces Sebastián to try it out.
Sebastián continues to endure Farré's trials to prove that he can be a serious actor and work with Lucía. Fish seeks to demonstrate his commitment when he falls in love with a cam girl he wants to rescue. Mafer and Fabiana have a date with the famous Jaureguiberri. Meanwhile, Daniel refuses to accept help from his father and will need to come up with ideas to pay for the wedding Mafer dreams of.
Sebastian and Fish sign up for a course that teaches men how to hit on women, Fabiana deals with a one-night stand turned squatter, and Gonzo has a contract that could help her legally escape the situation, but she refuses to use it.