Crack Addicts
With groundbreaking chiropractic methods, Dr. Alessandra Colón and her staff tackle extreme and debilitating physical conditions; through every snap, crack and pop, she provides relief when no one else can.
A Tough Nut, the Case, Wise
Chiropractor Dr. Colón treats Liana, a cane-bound woman suffering from involuntary tremors. Sarah's obsession with corsets causes her migraines. Amy, a little person, can no longer walk on her own. Dr. Colón sees Brenda, an uncontrollable farter.
A Cold One, the Books, Corn
Dr. Colón helps a woman who cannot keep her joints in place; a new mother suffers from a tragic boat accident; a bodybuilding leukaemia survivor; a constipated baby.