Stuck
Vibrator in the Rectum
Brittany lands in the ER after losing an object in an embarrassing orifice. Buddy sees Dr. Carothers with a bug in his ear, and Wynnston is impaled by a huge splinter.
A Hairy, Toothy Teratoma
A pregnant Kayla is rushed to the ER for abdominal pain, but what Dr. Crawford finds is shocking. Plus, Mary has a fingernail stuck in her ear.
Dr. Crawford removes a barbed nail from a patient's forearm, and Dr. Mellick must extract an unexpected item from an eye -- the heel of a stiletto!