DCI Banks
Playing With Fire, Pt. 1
The detective and sidekick Annie Cabbot investigate a murder on a canal boat destroyed in a fire and evidence quickly points to the victim being involved in an art forgery scam. But with a second body discovered, confusion mounts as to who was the intended victim.
When Tom McMahon becomes the third victim of a spate of suspicious fires, Banks realizes he is now on the trail of a serial killer. A new discovery about the methods used by the murderer casts doubt on the alibis of all his suspects and the detective is determined to get to the truth.
The detective is drawn into the criminal underworld of Soho when he reluctantly accepts an unofficial request from Chief Superintendent Rydell to find his missing daughter. Meanwhile, an armed robbery in Eastvale turns into a murder investigation after the perpetrator is found dead in his home.