Death by Fame
Uncovering the sinister side of fame and celebrity as investigators reveal the shocking true stories behind the rise, fall, and murder of some of Hollywood's most promising stars.
Celebrity Sexpert
Sex therapist Amie Hardwick had the beauty and brains to charm Hollywood. But, when one star rises, another's deadly obsession is never far behind.
Man Of Anarchy
Johnny Lewis has everything any young actor could ever dream of. But, not even a spot on Hollywood's A-List could keep him from the most terrifying role of his life.
Singer Christina Grimmie became an international superstar after performing on 'The Voice'. But one fan's obsession would bring her dreams to a tragic end.
Adea Shabani crossed oceans to pursue her Hollywood dreams. When she suddenly goes missing, investigators pray she won't become one of the city's lost angels.
Aspiring model Catherine Martinez falls for a pop star she believes to be her ticket to stardom. However, a Hollywood dream soon becomes a real-life nightmare.
In 1991, LA native Lloyd Avery portrayed one of Hollywood’s most memorable on-screen killers. However, when fantasy and reality begin to blur, the troubled actor reprises his most famous role -- and the consequences are deadly.