Doc
After a brain injury erases the last eight years of Dr. Amy Larsen's life, she must navigate an unfamiliar world where she has no recollection of patients she's treated or the tragedy that caused her to push everyone away.
...Try Try Again
After a brain injury erases the last eight years of her life, Amy must navigate an unfamiliar world where she has no recollection of her life.
Amy is allowed to return to work under very strict guidelines; she teams up with TJ to treat a patient suffering from mysterious liver problems; Sonya and Jake help an elderly couple navigate the final chapter of their love story.
Amy must confront who she became after the tragedy struck her family seven years ago; Sonya and TJ disagree on how to handle a sick Marine; Amy and Jake make a life-changing discovery about an Alzheimer's patient.
Amy and Sonya endeavour to help a teen in need of a bone marrow transplant and his brother whose own health issues jeopardise his ability to donate; Jake deals with a fainting bride and her worried groom; Michael struggles with a secret.
Amy and Jake try to uncover the cause of a unique patient's worsening condition.