Echo 3
When brilliant scientist Amber Chesborough vanishes along the Colombia-Venezuela border, her brother and her husband—both elite U.S. Army commandos—struggle to find her amid a guerilla war, discovering that the woman they love might have a secret.
Flyaway
In the aftermath of a joyous wedding gone awry, the bride goes missing in South America and the military men in her family vow to find her.
At the American embassy in Bogota, the men run into bureaucracy. They find an ally in a powerful banker and embark on an impromptu mission.
Prince uses his media savvy to pressure the American and Colombian governments to own the mission, setting off a chain reaction in the jungle.
Bambi loses the guerilla’s trail and reacquaints himself with whiskey. Prince recovers from his wounds and starts putting the mess behind him.