Ed Stafford: Into The Unknown
West Papua
Renowned British explorer Ed Stafford sets out to find the cause of some mysterious white lines in what appears to be an uninhabited area of swamp on Kimaam Island.
Siberia
Ed Stafford travels deep into heart of Siberia to investigate the origins of the mysterious Patomskiy 'crater.' But will the unforgiving terrain stop Ed cold in his tracks?
Adventurer Ed Stafford will need all his survival training, as he heads to the hottest place on the planet to investigate what could be the very cradle of civilisation.
Adventurer Ed Stafford's target is an isolated azure blue pool of water. Located deep within the jungle of Mato Grosso state, no roads or rivers lead to it.
In an exclusive behind-the-scenes look, Ed Stafford offers his packing tips for an expedition, and reflects on personal highs and lows from his journey into the unknown.