Fast N' Loud: Demolition Theater
Richard and Aaron kick back with viral clips, seeing how car parks can be amusing and a stuntwoman doing a spectacular face-plant.
Richard and Aaron share the wildest clips as they witness a couple battle a jet aeroplane and some pals blowing their friend up with a car airbag.
Richard and Aaron check out some of the craziest viral videos. Watch a wheelie crash leading to massive road rash, and have a look at some incredible dash cam crashes.
Richard and Aaron check out some of the craziest viral videos. Including an exploding whale, and a driver who walks away unharmed from a nasty car crash.
Richard and Aaron check out some of the craziest viral videos. Including a world record attempt that sends a car into a dangerous nosedive.